پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226833
حکم 100 ضربه شلاق ورزشکار المپيکي اجرا شد؟
تاریخ انتشار : 1395/08/08 09:16:27
نمایش : 1123
برخي شبکه‌هاي اجتماعي از اجراي حکم ١٠٠ ضربه شلاق ورزشکار مشهور المپيکي ايران به جرم تعرض خبر دادند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، برخي شبکه‌هاي اجتماعي از اجراي حکم ١٠٠ ضربه شلاق ورزشکار مشهور المپيکي ايران به جرم تعرض خبر دادند.
 
در توييت پربازديدي که روز گذشته يکي از خبرنگاران ورزشي منتشر کرده آمده است: «پرونده […] بسته شد. ١٠٠ ضربه شلاق به خواست شاکي به […] زده شد و با توافق دو طرف، حکم تبعيد اين ورزشکار به جزاي نقدي تبديل شد.» انتشار گسترده اين خبر در حالي است که هنوز هيچ مقام رسمي يا خود اين ورزشکار نسبت به آن واکنشي نشان نداده است.
 
ماجرا نيز به سال گذشته بر مي‌گردد که اين ورزشکار مشهور ايراني که سابقه کسب مدال  المپيک را دارد، به اتهام تعرض به دختري جوان به دادگاه احضار شد. شاکي در جلسات دادگاه گفته بود که «با اين ورزشکار دوست بود و مي‌خواست با او ازدواج کند اما پس از مدتي از تصميم خود منصرف شد تا اينکه اين ورزشکار او را به بهانه شرکت در جشن تولد به خانه‌اي کشاند و مورد تعرض قرار داد. »
 
متهم اما منکر جرم خود شد تا در نهايت قضات دادگاه کيفري استان تهران او را به يک‌سال تبعيد در شهري دورافتاده و ١٠٠ ضربه شلاق محکوم کنند. صدور اين حکم براي او در حالي بود که از او به عنوان يکي از شانس‌هاي کسب مدال در المپيک ريو نامبرده مي‌شد به همين دليل با پيگيري کميته ملي المپيک اجراي حکم به بعد از بازي‌ها موکول شد.
 
پس از پايان مسابقات و ناکامي اين ورزشکار در کسب مدال، مدتي زمان برد تا او به کشور بازگردد که شايعه فرار و پناهندگي‌اش را بر زبان‌ها انداخت اما او مدتي بعد سکوتش را شکست و علت تاخير در بازگشتش به کشور را انجام عمل جراحي روي پايش اعلام و از برگزاري نشستي خبري براي پاسخ به آنچه شايتعات  نام برد، خبر داد. اکنون بايد منتظر ماند و واکنش او در برابر خبر اجراي حکم ١٠٠ ضربه شلاق‌اش را شاهد بود.

منبع:روزنامه اعتماد

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html